מסלולי הטיול שלנו

זהו טיול בעל גוון אישי המותאם לצרכים המדויקים של המזמינים.
כאן יש מקום ליצירתיות נוספת, לדוגמא: מיקום של ארוחה שמפתיעה בקצה הנוף, (לעתים גם משפחה מורחבת או חברים, מחכים במקום ומשמחים את בעל השמחה).
דוגמא נוספת: טיול לילדי בר מצווה בו משולב משחק "חפש את המטמון" עם כתב חידה ומשימות היתוליות.
אפשריים גם טיולים בדגשים מיוחדים כמו טיול לקברי צדיקים בגליל, טיול לזוג צעיר שמחפש מקום מיוחד לערוך בו חופת נישואים ועוד.

דוגמאות למסלולי הטיולים שלנו:
טיול ג'יפים בגליל העליון
נתחיל את הטיול בכפר "גוש – חלב" וניסע לאזור הגבעות שסביבו (גבעות חלב). נגיע לבריכת מים החבויה בין הואדיות וממנה נעלה לתצפית על האזור ועל גבול הלבנון.
נמשיך לכיוון נחל גוש חלב, נעבור דרך הכפר גוש חלב ונעצור ליד שרידי בית הכנסת העתיק של הכפר, נגלוש לנחל גוש חלב, שם נוכל לראות צמחיית נחלים, שרידי טחנות קמח, אמות מים, בוסתנים ומעיינות. נגיע ל"יער ברעם", ושם נתחבר לנחל דישון.
נמשיך בנסיעה לאורך נחל דישון, נהנה מזרימת המים שבו, נחצה את הנחל מספר פעמים ונראה את הפריחה הרבה במדרונותיו התלולים.
במידה ונחל דישון כבר לא יזרום, נעלה דרך יער ברעם לרמת דלתון, נעבור ביישוב הייחודי קדיתא, וליד אגם דלתון, ונסיים את הטיול ביער עין זיתים.

טיול ג'יפים בגליל התחתון
נתחיל את הטיול בחניון יער שפר, משם נרד דרך שרידי הכפר פאראדייה לחלקו העליון של נחל צלמון. נגיע לבקעת בית הכרם, נעבור דרך כרמי הזיתים העתיקים שבבקעה, ודרך יער חזון, נטפס להר חזון. לאחר התצפית המרהיבה מהר חזון, נרד בירידה תלולה והרפתקנית אל בקעת סכנין. נבקר בכפר הבדואי "סלאמה" הוא כפר צלמון, שם נוכל להתארח לכוס קפה וקצת מסורת בדואית, נמשיך את הטיול ונעבור דרך קטע נוסף של נחל צלמון, נטפס דרך סבך החורש הטבעי לפסגת הר כמון. שם, מפסגת ההר הגבוהה בגליל התחתון, נעשה תצפית מקיפה על האזור ונסיים את הטיול בין עצי הזית העתיקים.

טיול ג'יפים בדרום הגולן
נתחיל את הטיול ב"בקעת הבטיחה", שם נעבור באזורי צמחייה רבה, מעיינות ונחלים, נגיע לחוף הכינרת וניסע לאורכו. ניתן, אם רוצים לעשות הפסקה להליכה קצרה בנחל זורם או לטבילה בכינרת. מבקעת בטיחה נטפס אל מורדות הגולן המערביים, דרך נחל שפמנון לחורבת כנף, שם נוכל לראות שרידי כפר סורי שבעבר היה כפר יהודי, במקום נשארו מספר שרידים מבית הכנסת. מחורבת כנף, היושבת בחלק העליון של מורדות הגולן, נעשה תצפית על כל האזור. נמשיך בטיול, נחצה את נחל כנף ונגיע לרמות, שם נסיים את הטיול.

להזמנת טיולי ג'יפים נא להתקשר ליורם
050-5316140

לחופשה קסומה צימרים באמירים צור קשר

רוצים לבדוק זמינות?
השאירו פרטים:
מה האורחים שלנו אומרים עלינו
בת ודניאל | דירוג: 10 הגענו לאמירים להתארח בבקתת אלה ולחגוג יום הולדת. החוויה הייתה מושלמת מתחילתה ועד סופה, הצימר עצמו היה יפהפיה, נקי ומפנק והמארחים היו מאוד נחמדים ואדיבים וענו לכל צרכינו בחיוך. המיקום מהמם ולסיכום מאוד מומלץ מחכים כבר לחזור!
הגר ועוז | דירוג: 10 צימר מושקע עם נוף מרהיב, אני ומשפחתי נהנינו מהיחס שקיבלנו ומכל מה שהצימר הציע. אירוח מהמם וחוויה מדהימה, מומלץ בחום!!!
אמיר | דירוג: שלום תודה רבה על האירוח מאוד נהננו בביקתה הבקתה מאוד מתוחזקת ונקיה ומרווחת תודה על המתנות בכניסה המזרון מאוד נוח ניפגש שוב:)
אסף ואביב | דירוג: 10 אני ואביב בת הזוג שלי הגענו אחרי נסיעה ארוכה מאילת. לאביב היה יום הולדת . ואיך שנכנסנו ראינו מכתב יום הולדת בקבוק יין ופינוקים וזה חימם לנו את הלב ישר הרגשנו בית . המקום יפיפה קסום חמים ונעים . אנחנו אנשים מאוד נקיים וזה מאוד חשוב לנו . והמקום היה נקי ומסודר להפליא . במהלך השהות שלנו המארחת רויטל היתה זמינה לנו ודאגה לנו למידע על מסעדות ,טיולים ,וכל מה שרצינו לדעת בכל שעה היא מדהימה תודה רבה לכם על אירוח נפלא :)
דניאל ויובל | דירוג: 10 אני ובן הזוג שלי התארחנו בבקתת אלה בארץ הגליל לשני לילות. הצימר מדהים, הבקתה מפנקת מעל לכל המצופה, נדהמנו כשהגענו וראינו איפה נתארח: ,'הג'קוזי הגדול והמפנק, המיטה נוחה- המזרון מפנק, הזמינות של המארחים, האבזור של הבקתה והמטבח, הירידה לפרטים הקטנים, הכל היה מחושב מראש. הייתה לנו חוויה זוגית יוצאת מן הכלל ונשמח להמליץ וכמובן להגיע שוב
דילוג לתוכן