מסלולי טיול לזוגות באמירים והסביבה

שביל סובב אמירים- טיול זוגי מומלץ
סביב אמירים נפרץ שביל בחורש וההליכה בו היא שילוב נפלא של נוף ורומנטיקה. אפשר ללכת את כולו ואפשר לעשות קטעים קצרים לפי בחירה. השביל מסומן באדום ואפשר לקבל מאיתנו יעוץ נוסף.

טיול זוגיי להר עצמון

מסלול מומלץ לאביב בעיקר. שפע של פריחה ונוף יפה מהתצפית בראש ההר. בידפת הסמוכה מרכז נחמד עם גבינות, בית קפה, חנות מזכרות, סנדוויצ'ים מעולים ועוד.

טיול רומנטי בדרך אל הצימר או איך לתפוס את השקיעה במקום מקסים

בדרך כלל אנחנו מעודדים את האורחים שלנו להגיע כמה שיותר מוקדם לצימר .
כשמגיעים מוקדם ומספיקים למנוחת הצהריים יש איזה תעתוע בערב כאילו כבר הספקנו לגור קצת בצימר ..
אבל השבוע מצאנו מקום נפלא לתפוס את השקיעה לכל אלו שהחיים חזקים מאיזה אידאל של מנוחת צהריים. כל מי שמוצא את עצמו בשעת אחר הצהריים מתאחרת בדרכים ,ורוצה לטייל טיול רומנטי קטן ומתוק בדרך אל הצימר מוזמן לאמץ את הרעיון.
הר תבור . ההר העגול והמרשים ביופיו ,שמאוחר יותר ,כשיושבים במצפה באמירים או על המרפסת של הנסיכה הקסומה , רואים אותו במלא תפארתו מספק יציאה קצרה מתנועת הכבישים ומבט יפיפה על נוף הגליל התחתון. ההר מתנשא כ-400 מטר מסביבתו הקרובה!
העליה להר תבור יכולה להיות משתי דרכים . אנחנו עלינו מהכפר דבוריה וירדנו דרך הכפר שיבלי . אפשר גם לעלות ולרדת משיבלי.
למעלה בראש ההר פוגשים בשער הרוחות ,שער מרשים בכניסה למתחם של כנסיית ההשתנות.
אגב יש גם מסלול מעגלי שמקיף את הפסגה ובאביב אפשר להנות שם מטיול בשביל נח למשך כשעה או קצת יותר . זהו טיול שמשלב אויר הרים נוף מקסים ופריחת אביב. מומלץ להשאיר את הרכב בתוך המתחם ולא בחוץ. מה צריך יותר מזה בטיול רומנטי בדרך אל הצימר?
בדרך למטה יש מקום שניתן לחנות בצד הכביש ולחצות אותו לעבר נקודת תצפית לכיוון הרי נצרת ובקעת כסולות. השקיעות בסתיו הן רומנטיות כל כך שדי בלעלות להר לעמוד מול השקיעה כדי להתרגש מהיופי הזה.
התמונות הן משקיעה בסתיו ,כזו שצובעת את השמיים והעננים בסומק.מידי פעם עולה טרנזיט שמוביל תיירים להר .בדיוק אז אי אפשר שלא להזכר בעובדה שזה אולי המקום היחיד שכפר של מוסלמים מרוויח את לחמו מתיירים נוצרים, במדינה יהודית. תמיד טוב לחייך ממציאות משעשעת אפילו בטיול רומנטי בדרך אל הצימר.

חופשה קסומה צימר באמירים צור קשר

רוצים לבדוק זמינות?
השאירו פרטים:
מה האורחים שלנו אומרים עלינו
בת ודניאל | דירוג: 10 הגענו לאמירים להתארח בבקתת אלה ולחגוג יום הולדת. החוויה הייתה מושלמת מתחילתה ועד סופה, הצימר עצמו היה יפהפיה, נקי ומפנק והמארחים היו מאוד נחמדים ואדיבים וענו לכל צרכינו בחיוך. המיקום מהמם ולסיכום מאוד מומלץ מחכים כבר לחזור!
הגר ועוז | דירוג: 10 צימר מושקע עם נוף מרהיב, אני ומשפחתי נהנינו מהיחס שקיבלנו ומכל מה שהצימר הציע. אירוח מהמם וחוויה מדהימה, מומלץ בחום!!!
אמיר | דירוג: שלום תודה רבה על האירוח מאוד נהננו בביקתה הבקתה מאוד מתוחזקת ונקיה ומרווחת תודה על המתנות בכניסה המזרון מאוד נוח ניפגש שוב:)
אסף ואביב | דירוג: 10 אני ואביב בת הזוג שלי הגענו אחרי נסיעה ארוכה מאילת. לאביב היה יום הולדת . ואיך שנכנסנו ראינו מכתב יום הולדת בקבוק יין ופינוקים וזה חימם לנו את הלב ישר הרגשנו בית . המקום יפיפה קסום חמים ונעים . אנחנו אנשים מאוד נקיים וזה מאוד חשוב לנו . והמקום היה נקי ומסודר להפליא . במהלך השהות שלנו המארחת רויטל היתה זמינה לנו ודאגה לנו למידע על מסעדות ,טיולים ,וכל מה שרצינו לדעת בכל שעה היא מדהימה תודה רבה לכם על אירוח נפלא :)
דניאל ויובל | דירוג: 10 אני ובן הזוג שלי התארחנו בבקתת אלה בארץ הגליל לשני לילות. הצימר מדהים, הבקתה מפנקת מעל לכל המצופה, נדהמנו כשהגענו וראינו איפה נתארח: ,'הג'קוזי הגדול והמפנק, המיטה נוחה- המזרון מפנק, הזמינות של המארחים, האבזור של הבקתה והמטבח, הירידה לפרטים הקטנים, הכל היה מחושב מראש. הייתה לנו חוויה זוגית יוצאת מן הכלל ונשמח להמליץ וכמובן להגיע שוב